Tuesday, September 7, 2010

rayer dh dkt...

alamak!!!
aiyak!!! bju ryer aku x cukup hehehehehe.....


lalalala
mcm bnyk jer slalu kan.....
heheheh......
selalu 1 @ 2.....
tp kali ni satu jerk...........

tu pun kekanda bg......
nk bli lg sepasang ar.....

mcm tamak!!
tp biar ar..staun skali heheheheh......
biru lg ke hah??
heheheh


biru itu cute heheheh

















ke nk bju kebaya cm ct heheheheh


ermmm brangan je kan..hehe...
sah2 aku pkai bju kurung...!!!!

hehehehe........

excited ank sdare nk blk laaa.....

athirah!!marisssa!!!...

yg lg 3 org dh blk kl....
nk wat cmner....
dorg x dpt ryer sni....
:(

tp ok la blk 3 arii dh.....

nk citer pe lg ek.......
ha!

1 ari...aku bgun sahur, juz tlg akak aku hidang....
then tido blk.... ( x pose)

pg sok nya....

" cu dida, cu dida x bgun sahur ek?"
" ermmm aah.."
"cu dida x pnat ke?"
" x.. cu dida dh bsar, dh kuat, xpe"
yakin aku jwb....

" eleh, cu dida x pose"
haha pdn muka kantoi ngan irfan.....

aku gelak je kat dpur..hehehe...

"mama..irfan nk rayer sni..."c abg ckp kat akak aku...
tetiba dia dtg kat aku, kata,
"cu dida tau nper irfan nk rayer sni?"
"xtau..nper?"

"sbb irfan nk mkn tok ibu, mama ngan cu dida msk..irfan suka la...leh mkn.."

hehehe bodek kuat!!!

mak aku gelak jer.....

aku tnya "abih nenek cmner?"  ( mak mentua kakak aku)

"bwk nenek skli rayer kat sni"

dier suka ramai2 kot......
lg plak dier suka blk kg....
hehehehe

fun nya waktu kcik......

pe pon, i like dis ryer.....
bju rayer blkg kire...
yg pnting dpt duit ryer....
n leh mintak ampun ngan sume org heheheh

camat ari ryer maap zhir batin :)

semoga allah merahmati kita dlm bulan mulia ni..


2 comments: