Wednesday, January 12, 2011

got prezen in clas!!



wahh...terharu aku..ader org kasi aku prezen....

hehhe.....

dpt bear kcik......



ala korg pon msti biasa dgr, yg stail secret admire korg bg snyap2 tu...main pos2 tu...hehhehe.....


aku dpt la plak.....
haha


tp bkn dr secret admire....ni kwn aku bg..
mkacih kak yati......
tersengih2 sorg dah aku nii heheheh giler gedix an an an


tp first tu....giler tkjut...
skali kna pggil dlm kls daa.....


memula 'farah syazana'


time tu, dlm ati aku dh pk, pe lak c paah ni dh wat ngan keta dier ni....
slh pking ke...nmpak cm elok je td......


n 'fara idaya!'


amik ko...nma aku dh tukar ke...heeh aku duk je la lepak dh bkn nma aku...
tetiba dorg pggil 'dida'


isyy..jrang ader org tiru nma pemain brazil ni..mlainkan aku jer heheheh.....
dh aku pon bngun g je dpan......
ahak!!!


SAH FARA IDAYU!!
maka aku pon dpt la bear kcik.....
ehh cute tau!!!





dh lma x dpt suprise2 gni.....dlu tim skul je, 2 pon smpai las, xtau sape bg....huhuh
x slap......org tu bg sbb sj nk kenakan aku..ntah la....
2 citer lama...
yg pnting skang..aku dpt free....org bg..... n atas nma rlationshipfrenship bkn sbb lain :)


haha sekalung mekacih tuk tukang beri..
aku xksah ats sbb pe pon la kak yati bg kat aku heheheh


ader kad bagai!eh cm slah je nma???


sah mmg slah nma aku! hehe sape ni x reti tulis ni...F die pon cm ala2 R....
eh dh dpt lg mau bsing :)


suke2....
aku melompat lgik!!
tq2....... 


* sbnrnya ni sume aku taip smalm...tp dek sbb mata aku yg mmanggil bntal......
eh ke bntal pggil mata eh ke cmner?
ahak x ksah la...
tp d sbb kan itu la ...
maka karangan yg x seberaper ader pmbaca ni aku post rini heheheh....
alamak...mata aku pon dh ngantuk blk......huhuh...
gudnitez kawan2......




ehh nk letak gak lg gmbr prezen aku dpt leh?hahah



1 comment:

roze said...

hehehehe..comey jerk~!!!
sesame dida~!!
baru dpt bace blog dida...sbb baru jupe kt blog jimah.. heheheh..
pasni boleyh usha2 slalo larh...hehehe