Friday, April 15, 2011

result dh kuar....

alhamdulillah...result sy dh kuar......

huhuh aku mula mls nk cek...ala kalu korg jd aku pon kalu leh xmau cekk...
ye ar,....takut tu.kot result x elok..mau pgsan...

mcm yg aku citer, aku pon ader kerumitan sket waktu nk exam arituh..
jujur, x la leh wat ngat..
tipu kalu aku kate tim exam x ingat mak..
tp kena kuat kan.

leh jwb..juz aku tau its not too good..
tp yg pnting dh usaha....
nex sem usaha lgi.....

well...aku dpt cukup2 based on usaha aku la kan heheheh
tp yg wat aku touching lbih tu..
tim citer kat parents aku...
tim tu sarap...

aku : erm result kua dh ibu bab..
bab : result pe?(bab kalih dh tgk aku..)
aku : result exam arituh.. (muka aku dh ketat, rsau la nk ckp result ni!!)
ibu : dpt bper?
aku : erm org dpt dot dot dot jer....sket je..truk gak la..
ibu : alhamdulillah...(ngalir dh air mata ibu...)

(ala jgn ngis, kang aku ngis skali kang haha)

bab senyum.....
bab :bgus la dh tu..jnji jgn repeat jer....
bab lg :xpe.....sbb waktu tu kiter rumit sket.so pe pon dpt, x jatuh result pon xpe dah...
aku diam..huhu sdih...

bab : ye lah ngan waktu tu ibu sakit
ibu : takut risau nya lg waktu tu....
aku diam lgik...
dlm ati no komen...
ni pon dh lbih dr pe yg aku agak......
aku agak dpt D dah korg tau...
pnya takut....
tp bak kata ibu....

"U're matchured enough. i think u can do it.ibu sakit pon kna blaja gak..."
yer ibu... n maap ni je result yg saya dpt....
nex tim, kiter tgk lak ek! :)

pasni wlaupon aku mls..kna wat tekun!!hahahahah

aiyak tolon kwn2 bntu aku motivate dri heheheh

 see...we can do it!!!! tuff!!!!



giler nk motivate dri aku ni hahahah

No comments: