Thursday, May 13, 2010

dilema kot.....

ala...mggu ni sabtu...ader reunion kat kl....ingat nk join...tp....payah gak...fmily first!
then ahad, reunion ngan cpi....

sminggu blk....sabtu lg..reu kat ktn...
waduhhhh
bulan reu ke bln 5 ni???
mcm2 nk kna wat...kna pnat sket la kot tuk fren...

today.....aku dkjutkan ngan brita ayah kawan aku mninggal dunia -moga rohnya disemadikan dgn aman dan dtmpatkan bersama org beriman...AL-FATIHAH..

sgt mengejutkan....arwah pegi dgn mudah tanpa nyusahkan sesiapa dan selamat dikebumikan dah...

ya allah....mati ni x kira usia....
x sedetik lambat x sesaat pun cpt....
takdir tetap d tanganNYA...ALLAH MAHA AGUNG...

aku terpk cmner kalu 1 ari nnt aku sndri dpt brite g2??
ok ke keadaan aku trima sume 2??
aku dh redy ke??

ya allah aku mohon sesiapa yg mndapat ujian dariMU
diberi perlindungan dan ketabahan....

ermmm.....

No comments: