Sunday, May 16, 2010

penat

a long-long day...
g kl sbtu n ahd ptg dh blk..
wait...saturday was a very good day

hehe..reunion???
alamak....epi..n no one realise bdn aku gmuk ke x ke...
hehe...
x ramai yg dtg..tp 2 pon dh ckup mriah..
rasa havoc sgt...
jupe blk dorg..n u know wat...
bnyk cter lama dh kua blk...
ermmm...

pe pon..epi....
dr kul 5...smpai kul 10...
mkn..smbang..borak...epi....
snap picture..actually a lot of pic..hehe...
kwn dtg n pergi ke???
ermmm
ader..tp kdg2 x muncul maybe...
hehe

so
ahad??
ooh quite wooried..
hop everythin wil b find..
ya allah
slmatkan sumenya....

lupa nk cter..
ank sdare aku dtg jupe ktorg..hehe
bnyk mulut..
n stil knal aku mk cik dier..
dtg trus peluk...ya allah..
aku mohon ank itu jd baik n sentiasa patuhi
ckp org tua...moga suatu ari nnt dier xkan lupa sape atuk n tokinya...
AMIN

nex weekend..ready for another reu..
ops...mcm dh kna stat sok je redy...
pdn muka..jd lg organizer...haha!!!!

xpa la...ari ni aku susah, tuk kmbalikan meaning of fren..
sape tau...1 ari nnt
kwn2 pon akn dtg tim aku susah..
hop sgt...

i miz someone..
aku raser dier dh bnyk brubah..
dlu maybe lbih rapat..
tp
lpas tragedi...
sume dh brubah...slh aku kerana memilh...
tp ktorg try ok kan keadaan..
susah bla terlalu rapat..
rasa nk tgur...
tp x mampu...
rasa dier jauh sgt...far2 away...
tp stiap kali jupe, aku msti nk keadaan elok...
tp jap je..bla jauh..prob dtg lg..
ahh pyh nya...one day..
aku akn try jd kwn yg baik....tp bila????

2 comments:

sury@Adliah said...

kawan datang dan pergi?????haha..yezza??sape yg ko mksudkan utk perenggan last tu..far2 away??

sndnie said...

hahaha secretttt