Tuesday, November 30, 2010

permata biru???

Permata biru usah biarkan dirimu
Disaluti lumpur dan debu kota
Permata biru berhati-hatilah selalu
Usah kau lontarkan dirimu ke lembah hina

Seharusnya kau sedar
Dirimu sungguh berharga
Tiada dapat ditukarkan harta benda
Awasilah selalu segala tingkah dan laku
Demi kebahagian menunggumu


tgh aku duk lyn dgr lagu kat hp..
uik hp je mampu? :)
ermm..
muazam x dpt line radio kot..

terbukak lagu ELLA....

snyuman pun muncul hehe....

pe sbb aku minat ella pon aku x tau..

nk kata cute giler bab x gak...

cun sgt pon x..

sdg2 je..
hehe.. dier manja???
gedix??

pe aku ksah.....
ok pe mnja..hehe....

2 sfat smulajadi dier kot...

bia la...
yg pnting bla dier nyanyi....

aku raser cm..... WOW!!
hahaha

blk pd topic td....

dis song lma kot....

tp stil aku suka dgr... :)

n td...
cm terrrr tul2 mghayati la plak....

dis song mcm....

leh kait ngan diri kiter....

x ksah la kalu org nk kata aku prasan n pndai2 wat assumption aku sndri tp..
aku raser xpe je kan??

neway.....

like humans....

diri kita ni berharga....
sgt2 brharga.....

there are no words to dscribe how preciously we are.....

* aku dh over ter speaking..sory kalu sentence slh kwn2...

tp..tul....
kita sama2 pk....

kalu kita syg sesuatu brg..
pd kita berharga....

kita jg die elok2 x??

selagi mampu jaga kan?

x yah pk jauh la...

bli laptop pkai duit PTPTN....

kalu satu ari org curi or dgn sngaja 
dtg hempuk laptop kita ke dinding, kita raser pe???

rasa mrh kan?

sbb pe??

sbb tu je harta yg kita ader...

trust me....

kita xnk sape2 amik laptop tu dr kita tanpa sbb munasabah or 
kita kalu leh xnk pon dier rosak...

sbb pada kita harta yg kita ader tu...
BERHARGA....

see?

nmpak x?

kita syg, kita jg......

mcm tu gak kita patut jg dri kita kot....
subjek ni x jatuh atas mna2 kaum pun...

jg dri tuk kita sndri.....

gurl pon kna jg dri...

n of couse boyz pon kna....

pe?boys x pyh??

sape kata????

laki pon kna jg dri...
maybe dr sudut ksihatan dia..

mrokok??2 ala2 x jg dri la.....

sbb....

erm korg pon sma blaja ngan aku tgk tv, 
rokok tu bhya...

"DONT break my heart"
*ayat iklan NO SMOKING kat tv..

gurl?pon kna jg...sbb dier???

kita dh ader ilmu..
sma2 pk je la :)

kalu x kita jg dri kita sndri...

sape lg kan????

aku bkn ckp ni memandai je....

ni just pndpat aku...

kita patut jg dri kita sndri....

dgn cra yg kita phm...

n dgn cra yg sepatut nya slagi kita mampu.......

kalu x mampu??

usaha la kot kan???

insya allah....

ader mudahnya ujung ari nanti.......

:)

*someone pnah kata ayt sdg2 sj kat aku :)
sj je tulis hakhak



No comments: