Tuesday, November 30, 2010

single??

single bes x?

ke couple, berdua lbih baik??
heheh...

got this q from 1 of my fren..

cmner nk jwb?
msti la bes...

x yah report kat sape2 pe yg kiter wat...

just lek jer...

x mksud single kita leh kamcing ngan mana2 laki 
n bcome social giler2...

tp rasa bes sbb xde sape nk kongkong..

:)
org kata kalu gurl yg lama single, pyh nk cple nnt...
msti ader prob pnya kalu cple ngan gurl yg jnis g2...
 tul ke???
pndpat korg?

em.................

tp pndpt aku...

erm TEPAT!!!

hehe..npe aku stuju?sbb itu mmg btul...
ssetengah gurl, bla dh lama dier idup sorg 
(xnk sbut lonely, mkn dlm!)
xde sape yg arrange pe dier nk wat..
xde sape yg nk jeles, 
die jd independent...
but tetiba ader guy dtg dlm life die..
cm brubah sket la....

kalu sesape pon tetiba kna ubah life die scara ngejut pon pyh nk trima kan?

(xpecially kalu jnis gurl yg dgil...lg pyh...)

BUT...aku cayer,
ssetengah gurl yg jnis kepala batu ni...
prangai die akn brubah sket..
bla smpai masa..
n kna pd caranya....

tul kan??

[aku ckp ni tuk dri sndri ke ek?]

hehe....
ntah...
somehow....
satu masa nnt sume org akan tetap couple @ bercinta...
n kalau ader jodoh..akan kawin...

sape x mau kawin??angkat tgn.....

ALLAH TELAH MENCIPTA MANUSIA BERPASANG PASANGAN...
MCM JUGAK ALLAH TELAH CIPTAKAN 
BULAN, ADA MATAHARI..

BUMI, ADA LANGIT...

DAN OF COURSE...
ADA LAKI, MAKA ADER POMPUAN...

slaing melengkapi n memerlukan....

JODOH AKAN TETAP ADER...
INSYA ALLAH YG BEZA...
CPAT NGAN LMBAT JE JODOH TU DATANG...
KAN?KAN?

TRUST ME.... :)


N TUK SAPE2 YG TGH SINGLE (mcm aku hehe)
jgn wat muka gelabah.....
insya allah..akan ader tuk kita nnt... :)

SOMEHOW...terbaca ni kat satu blog td.....

rahsia tarikh lahir dan psngan..

ehem..
aku crik yg kena ngan aku je ler..hehehe


Kalau anda dilahirkan pada 5hb, 14hb, 23hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.5

Anda
sangat popular dalam komuniti. 
Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara
hanya secara lisan. 
Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani
perniagaan. 
Namun anda terlalu terburu-buru. 
Anda adalah seorang yang
kelakar di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. 
Kawan-kawan dan ahli
keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan
bantuan.  
Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. 
Anda suka perubahan dan kebebasan. 
Anda mempunyai ciri-ciri seorang
pengembara dan ahli silap mata. 
Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. 
Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.

da one yg aku bold wat aku terkejut..
bkn terlalu percaya...
tp aku gni ke nnt??heheheheh

4 comments:

sury@Adliah said...

ko wat aku tergelak!!!!!!!!!!hahahhaa..aku suka entry ko kali ni..like sejuta kali!..

sndnie said...

heheheheheh

pyh org nk phm nii org sngle cm kiter hehehe

Murni Hj. Mokhtar said...

i want to be single gak boleh??? anyone want to join??

sndnie said...

xleh m..
ko x ssuai heheheheh