Tuesday, December 7, 2010

nama x logik???

aku g bca cerpen2 org td...

skali2 aku pk..mcm x logik jerk...nma bukan main puitis je stiap watak..cm tpu je kan?haha sah2 la tipu dh nmanya cter yg mnusia wat..ltak la nma yg bes sket kot kan?
ader watak tu...nma iqmal zyad...
iqmal tu normal..tp 'tang' zyad tu..ermmm ntah ler...
heheheh....

sbut psl nma....abg cik dh nk dpt baby bru tau...gurl ke boy?rhsiaaa laa...ner leh bgtau...
hehe poyo je aku...mcm la tu ank aku..hehehe...
insya allah..boy....mntak2 ensem...
kua slmat n shat ...aminn....korg yg baca ni pon amin skali tau....
aku xksah laki ke gurl...jnji mak n ank slamat sudehh...

nnt kalu baby kua...kalu muka ikut mcm abg cih ALAMAK!!hehe leh la ok kot....
tp kalu wrna kulit ikut abg cik cmner?ahak!
sian baby..sdikit gelap....hehe aku ngn abg cik gelap...sket jerkkk
heheheheh....
tp kalu ikut mak die...ermm i like....
putih sket....hahaha

pe aku ngarut ni....bia la putih ke itam pon ke eh sdikit gelap ke kan?jnji slmat jerk.....
mak nya pon dh mkin bulat prut....
DUE ptut 15......
aiyak...tp doc kata biasa baby sulung ni.....kdg2 awl sket..mak aihhh tkut nii....
ari tu gelabah aku n ibu, jap2 kak ipar aku tu skt...
smpai kak ipar aku leh state gni....
"baby, cpat la kua!"

amik ko!hehhee.....pnat rpanya bwk baby ni......
ptut la org kata......jd mak bkn sng...start dlm prut lgik dh ader dugaan....
nk tggu bsar ahai!!!lg la pyh....mcm2.....
erm...

MEKASIH IBU SBB LAHIRKAN SY!!
n sbb sudi jg sy wlaupon sy DEGIL hehehehe......

 muka degil!tp sah2 ni bkn aku heheheh

ahah!psl nma td....
nma yg bakal dberi rahsia...(membe terdekat je tau ni)
tp aku ader ckp kat abg cik, xmau nma kg sgt....
ala......mcm... ZULAIKHA ke..
ha!aku tau....nma ni bgus....
zaman rasulullah pon dh ader nma ni..ye la nma kan ptut nya kiter kna bg nma yg elok2....
tp...cba idea lain la bg cik heheheh.....
ktorg try gak cri nma dlm gurl tau...ner la tau....
kot tetba kua kang anak gadis ke :)
mcm2 nma dh crik.....

aku suka mcm najlaa ke..
stail 2 suku kata...
korg msti kata aku poyo kan?
ahak! bia la....
nma 2 suku kata ni...smpai bla2 pon nma 2 kekal.....

example ek....nma IRFAN....
mksud nma dier....
Kebijaksanaan, kesyukuran, pengetahuan
smpai bla2 pon nma tu kekal....
mgkin kalu zaman terrrlalu maju sgt nnt...
pggil IR, xtau la plak aku...
tp stakat ni....
kalu mcm memeb2 stil leh pggil irfan kan??
cmner aku nk trang..
mksud aku....
mksud nma tu akan kekal..
ha!mcm nma LIYANA..
aku x bpe bkenan..sbb bila bsar sok...membe2 die xkn pggil die LIYANA...
myb jd LIYA or YANA..
see...
mksud die..dh x bpe mnepati la....
ahak!npe aku pk sume ni??sbb aku pon g2!heheheh.... 
nma aku 3 suku kata...tp membe2 ner lrat nk pggil ful..hehehe....
lasnya tggl 2 suku kata je larrrr

smpai mlm las....
abg cik duk crik nma tu pon...
dorg dh ltih..
nk pilih zulaikha je....
mkna pon bgus....
tp aku x puas ati gak...
x abih2 nk 2 suku kata heheheheh.....

bia la.......abg cik geleng je tgk aku cri......
tp x jupe la nma yg mnrik....
yg ader mksud bes...
ahah!cmnoo ni??
erm....
aku kata kiter stick je nma laki..sbb sure nya laki stakat ni...
sok kalu kuar ank gadis bru kiter gelabah crik nma gurl abg cik ek??


n da dcision : msti la abg cik angguk jerk...heheheh

3 comments:

Murni Hj. Mokhtar said...

mcm nama murni ke???? hahahhhaa

ZimaZain said...

xkn nak amik IRFAN lgi?? kn dh ade irfan..
tapi, ank abg kau mesti kene ade WAN kan? so xde makne nye nk crik nme 2suku kate klu stil kene letak WAN kt dpan.
btw, pe kate gune name DAUD?? haha
bukan2... gune nme AMIR? HAKIM? AIDIL? FARHAN? FARID? ADAM? FAIZAL?
huh.. byak plak ak bg name..

klu tetbe kuar pompuan plak, ak mmg x stuju name MURNI!! HAHAHA..
kang degil mcm die! haha..
blh gune name ALIA, SARAH, FARAH, HANIS, SALMAH.. hahaha..
tp ak suke name BALQIS.. ;))

sndnie said...

m : aku suka nma ko..hehehheheh

zmah: ilyas muktamad takat ni heheheh